باشگاه گل گهر سیرجان بعد از جدایی امیر قلعه‌نویی از تیم فوتبالش چند هفته ای را با دستیار امیر قلعه نویی ادامه داد، مربی که مسوولین گل گهر او را یک نابغه مربیگری می دانستند و در این اندیشه بود تا شاید با این مربی کار  خود را ادامه بدهند اما گل گهری ها در هفته های پایانی لیگ اصلا روز‌های خوبی را با سعید الهویی تجربه نکردند تا مدیران این باشگاه در همین چند هفته نظرشان عوض شود و نتایج ناامید کننده این مربی که فقط در فوتبال ایران با اسم قلعه نویی شناخته شده بود نشان داد که سرمربیگری کار هر کسی نیست و همین دلیل مسوولین گل گهر را مجاب کرد تا  به دنبال انتخاب یک سرمربی بزرگ برای تیم‌شان باشند.
در این هفته ها از گزینه های مربیگری زیادی نام برده شد چه گزینه داخلی و چه خارجی و در حالیکه از یحیی گل‌محمدی به عنوان گزینه اصلی این باشگاه نام برده شده بود و گفته می‌شد که گل گهر پیشنهادی نجومی به سرمربی موفق پرسپولیس داده است، اما این صحبت ها و نشر آن فقط در حد یک شایعه بود.
در همین راستا بعضی از سایت و خبر گذاری های وابسته به مربیان، شروع بازار گرمی کردند و مربیان خود را هر روز نوبت به نوبت یکی از گزینه های اصلی گل گهر معرفی می کردند.
اما در بین همین شایعات اخباری درباره انتخاب سرمربی جدید گل گهر منتشر شده که بر اساس آن اگر اتفاق خاصی نیفتد سکان هدایت آبی‌های سیرجان به یک مربی یونانی سپرده خواهد شد.
خبر از این قرار است که مدیران گل گهر با یک مربی یونانی به توافق رسیده اند و این مربی «ماریوس اوزونیدوس» نام دارد.
گفته می شود مدیران گل گهر با این مربی یونانی به توافق نهایی دست یافته‌اند و اقدامات لازم برای حضور او در ایران و بازدید از امکانات باشگاه گل گهر را انجام داده‌اند.
نکته جالب در کارنامه اوزونیدوس این است که او از سال ۲۰۰۴ وارد عرصه مربیگری شده و تا به امروز هرگز بدون تیم نمانده است.
مهمترین بخش رزومه او را هدایت تیم‌هایی همچون پاناتینایکوس، آ ا ک آتن، آپوئل و... که تیم‌های مطرح یونان هستند تشکیل می‌دهد. ضمن اینکه او توانسته تیم‌های مختلفی را به چند عنوان قهرمانی برساند.
ماریوس اوزونیدوس که قرار است از الفیصلی عربستان به گل گهر سیرجان بیاید، علاوه بر اینکه کار با بازیکنان ایرانی همچون کریم انصاری فرد و مسعود شجاعی را تجربه کرده، در همین فصل اخیر لیگ قهرمانان آسیا مقابل فولاد ایران تیمش را به میدان فرستاده بود.
دیداری که قبل از برگزاری‌اش اوزونیدوس (به جهت کار با بازیکنان ایرانی) گفته بود فوتبال ایران را می‌شناسد و به لطف مصاف آسیایی با فولاد حالا شناخت او بیشتر هم شده است.
با توجه به رزومه و تبلیغات انجام شده به نظر می رسد که مدیران گل گهر سخت به دنبال این هستند که با توجه به عدم کسب سهمیه آسیایی به قلعه نویی با این مربی به هدف خود برسند.
حال باید منتظر ماند و دید آیا این مربی آرزوی گل گهری ها را برآورده می کند یا خیر؟