مرحله دوم داروخانه جمعیت هلال احمر سیرجان با حضور معاون حقوقی و هماهنگی امور استان‌ها جمعیت هلال احمر افتتاح شد.
 به گزارش خبر گزاری صداوسیما مرکز کرمان  مرحله دوم داروخانه جمعیت هلال احمر شهرستان سیرجان شامل بخش‌های مختلف تجهیزات پزشکی، دندانپزشکی و ارتوپدی، انبار و سردخانه با متراژ ۳۸۰ مترمربع است .
افتتاح مرحله دوم داروخانه هلال احمر سیرجان
 معاون حقوقی و امور هماهنگی استان‌ها جمعیت هلال احمر کشور در حاشیه این مراسم بیان کرد: هدف از سفر به استان کرمان افتتاح  طرحهای عمرانی در حوزه دارو، اداری و امدادونجات با هدف توسعه خدمات جمعیت هلال احمر در  استان،  به ویژه مناطق جنوب کرمان است. علی درویش پور در ادامه با اشاره به رشد و فعالیت چشمگیر داروخانه هلال احمر سیرجان از سال ۱۳۹۸ تا کنون افزود: با توجه به میانگین مراجعه بیش از ۵ هزار نفر به این داروخانه، خدمات بسیار خوب و ارزنده‌ای به شهروندان سیرجانی و سایرین ارائه شده است. او خاطرنشان کرد: یکی از وجه تمایز‌های داروخانه هلال احمر علی الخصوص داروخانه سیرجان با سایر مراکز دارویی؛ موضوع تامین و توزیع دارو‌های تک نسخه ای، خاص و صعب العلاج در همه شرایط و زمان‌ها است.
درویش پور با اشاره به رویکرد غیرانتفاعی داروخانه‌های هلال احمر تصریح کرد: مهم‌ترین هدف فعالیت این مراکز، ارائه بیشترین خدمات به هموطنان به ویژه بیماران خاص وسخت درمان( صعب العلاج )است.  وی  افزود: بازدید از موقوفات جمعیت هلال احمر شهرستان رفسنجان و هم چنین پایش و رصد تحقق برنامه‌های ابلاغی و سیاست‌های جمعیت هلال احمر در سال جاری از دیگر اهداف سفر به استان کرمان است.  معاون حقوقی و امور هماهنگی استان‌ها جمعیت هلال احمر و هیات همراه از مجتمع بهداشتی و درمانی موقوفه حضرت زینب (س)، اتاق آماده عملیات و سالن ورزشی جمعیت هلال احمر شهرستان سیرجان نیز بازدید کردند.