چهارراه تامین اجتماعی حدود یک ماه است که از نظر ترافیکی به مشکل برخورده است. خودروها در آنجا قفل شده و موجب پدید آمدن یک ترافیک شدید از ماشین‌های سر چهارراه می‌شوند.  دلیلش هم یک موضوع بسیار ساده و پیش پا افتاده است و آن هم اینکه یکی از مسیرهای بلوار دکتر صادقی از چهاراه تامین اجتماعی تا چهارراه موحدی به خاطر اجرای طرح فاضلاب مدتی‌ست بسته شده. همین. یعنی هم چراغ راهنما هنوز سرجای خودش هست و دارد کار می‌کند و هم اینکه باقی مسیرها باز است.
این میان چند اتفاق دست به دست هم داده‌اند تا چنین گره کور ترافیکی ئی سر این چهارراه ایجاد شود. اول اینکه خودروهای روبروی تامین اجتماعی که قصد ادامه مسیر به طور مستقیم داشته‌اند، حالا همگی ناچارند به یکباره سر چهارراه یا به سمت راست و یا به سمت چپ ادامه حرکت بدهند که این تغییر مسیر هم گردش در چهارراه را افزایش داده که خود از دلایل ایجاد گره ترافیکی هست و هم یکبارگی این تصمیم توسط خودروهایی که خبر از بسته بودن مسیر نداشته‌اند موجب برهم خوردن نظم حرکت در این تقاطع می‌شود. این میان فرهنگ بد خود مردم نیز که همین موضوع را بهانه‌ی رعایت نکردن قانون و رد شدن از چراغ زرد و قرمز می‌کنند، مزید بر علت شده است.
بنابراین بهتر بود راهنمایی و رانندگی سیرجان تا باز شدن دوباره خیابان مسدود شده، سر این چهارراه مامور می‌گذاشت و همچنین بهتر است شورای ترافیک نیز از این مشکل درس بگیرد تا در نمونه‌های مشابه در آینده، پیش از ایجاد چنین ترافیکی، فکر و برنامه‌ای برای هدایت خودروها به مسیر جایگزین خیابان مسدود شده، کنند.