تقابل تیم های خاتون بم و شهرداری سیرجان از سری مسابقات هفته چهارم لیگ برتر زنان ایران و دربی استان کرمان با نتیجه یک بر یک در ورزشگاه فجر بم به پایان رسید.
این دیدار از مهمترین مسابقه های لیگ برتر فوتبال زنان ایران بود که ۲ تیم هم استانی که سال‌ها رقیب یکدیگر برای کسب عنوان قهرمانی هستند و در رده های اول و دوم جدول قرار دارند روز جمعه گذشته  روبه‌روی هم قرار گرفتند.
زننده گل ها در این بازی مرضیه نیکخواه از تیم سیرجان و مونا حمودی از تیم بم بودند و همچنین سه نفر از بازیکنان تیم سیرجان کارت زرد گرفتند.
سرمربی تیم خاتون بم بعد از پایان بازی در جمع خبرنگاران گفت: بازی خوب و حساس بود اما به نظر بنده هر ٢ تیم در موقعیت هایی احساسی بازی کردند و در نیمه اول اصلا از بازیکنانم راضی نبودم.
مرضیه جعفری افزود: بازیکنان از فرصت های‌شان استفاده نکردند و در نیمه دوم بهتر عمل کردیم اما نتوانستیم موقعیت هایمان را به گل تبدیل کنیم.
وی اظهار کرد: در نیمه اول با وجود اینکه حملات زهرداری نداشتیم اما صاحب توپ و میدان بودیم و متاسفانه روی یک اشتباه و ضدحمله گل خوردیم.
وی در پاسخ به این سوال که آیا فوتبال زنان پیشرفتی داشته است، گفت: درباره تیم خودم می توانم نظر بدهم و قطعا همینطور بوده است زیرا تیم من روی زمین خیلی خوب فوتبال بازی می‌کند و حتی در بازی های خارج کشور با تیم های قدرتمندی به راحتی روی زمین بازی می کرد و من پیشرفت را در تیم خودم دیده‌ام.
جعفری اضافه کرد: درباره داوری نمی توانم نظر بدهم و صحنه پنالتی که برای ما گرفتند را اصلا ندیدم شاید من فاصله داشتم و برخورد را ندیده‌ام.
سرمربی تیم خاتون بم در پاسخ به اینکه خالی بودن نیمکت تیم شما را به دردسر می اندازد یا خیر ادامه داد: ما با همین نیمکت به جام باشگاه های آسیا رفتیم و با همین نیمکت هم در فصل بازی می‌کنیم و امروز هم در یک موقعیت هایی به مشکل برخوردیم.
وی افزود: سه بازیکن از تیم خاتون جدا شدند و بازیکن جدیدی اضافه نکردیم، تنها ملیکا محمدی که بازیکن قبلی خودمان بود را برگرداندیم و فعلا شرایط اینگونه است و با همین بازیکنان کار می‌کنیم.
جعفری درباره تیم سیرجان نیز گفت: این تیم بازیکنان خوبی اضافه کرده و تیم بسیار خوبی است، همچنین کادر فنی و مربی خوبی دارد که امروز هم حساسیت بازی باعث شد زیبایی فوتبال کمتر و کمرنگ تر دیده شود. اما مریم ایراندوست مزبی تیم سیرجان گفت: آمده بودیم که فقط سه امتیاز بازی را به دست بیاوریم اما متاسفانه اگر پنالتی را گل کرده بودیم قطعا بازی به نفع ما تغییر کرده بود.
وی ادامه داد: از بازیکنانم راضی بودم و چیزهایی که خواسته بودیم را انجام دادند به جز پنالتی که باید گل می شد.
سرمربی تیم شهرداری سیرجان درباره ادامه فصل بیان کرد: این تیم خیلی حرف ها برای گفتن دارد و تیم شهرداری سیرجان یک تیم متحول شده که دارای بازیکنان خوب و بااخلاق است و البته روز به روز هماهنگ تر می شوند و آخر فصل رتبه خوبی را کسب می کنند.
وی اظهار کرد: با توجه به اتفاقاتی که در فصل گذشته رخ داد و تغییر و تحولاتی که ایجاد شد هدف باشگاه این بود تیم جمع شود و تیم مقتدری را در لیگ داشته باشیم که فکر می‌کنم تا این مرحله به هدفمان رسیده ایم. ایراندوست گفت: قطعا تلاش می‌کنیم در فوتبال ایران  جایگاه خوبی را به دست بیاوریم.
وی ادامه داد: تیم خاتون ۱۰ سال است که بازیکنانش با همدیگر بازی می‌کنند و مربی خوبی هم دارند، زمانی یک شهر از تیم حمایت می کند نتیجه آن می شود که خاتون تیم خوب و پرافتخاری باشد.