شرکت فرآوری مس درخشان تخت گنبد سیرجان در همایش اعطای نشان اقتصاد مقاومتی به شرکت ها وکارخانجات استان کرمان نشان درجه یک این رویداد را دریافت کرد.
به گزارش روابط عمومی شرکت فرآوری مس درخشان تخت گنبد این همایش روز پنجشنبه مورخ هفدهم خردادماه ۱۴۰۳ باحضور معاون صنایع وزارت صمت، دکتر حسن زاده معاون اقتصادی استاندار کرمان ، مدیران کل صنعتی استان و فرمانده سپاه ثارالله استان ، سردار محمدعلی نظری برگزار شد.
مهندس مصباح مدیرکل تعاون، کار ورفاه اجتماعی و مهندس حسینی نژاد مدیرکل صمت استان نیز از دیگر مدیران حاضر در این همایش بودند.این نشان به پاس تلاش کارکنان و مدیریت توسعه‌محور  مدیران شرکت با اتکا بر توان متخصصان داخلی در تحقق پروژه های توسعه ای و آموزش کارکنان اهدا شده است.
انجام پروژه های تولید کنسانتره صرفا باتکیه برنیرو وتوان کارشناسان متخصص داخلی وآموزش تخصصی کارکنان بومی از جمله دلایل کسب این موفقیت بوده است.
شرکت فرآوری مس درخشان تخت گنبد تاکنون موفق به اشتغال افزون بر ۲۶۰۰ نفر شده که بیش از ۹۰ درصد نیروها را افراد بومی منطقه در سیرجان و شهرستان های اطراف بافت وبردسیر تشکیل می دهند و در گام های بعدی توسعه نیز امکان اشتغال بالغ بر یکهزار نفر دیگر محقق خواهد شد.
توانمندسازی کارگران و کارکنان بومی منطقه که عموما فاقد مدارک تحصیلی تخصصی و نیز  مهارت های مرتبط بوده اند از طریق آموزش های کاربردی و تخصصی از رویکردهای اصلی شرکت معدن تخت گنبد به شمار می رود که سبب تحقق و شکل گیری بخش و شهر بدون بیکار در بلورد سیرجان شده است.

روابط عمومی شرکت فرآوری مس درخشان تخت گنبد