کتاب جدید مهدیه حسین پور نویسنده سیرجانی منتشر شد
دختر ماه؛ کتابی برای کودک و نوجوانان
بیوگرافی تان را ذکر کرده  و کتابهایی که تا امروز تالیف کرده‌اید را نام ببرید؟

به نام حضرت دوست که هرچه داریم. از اوست. سلام وعرض ادب خدمت  همشهریان گرامی و ارجمند بنده مهدیه حسین پور هستم.نویسنده کودکان بنده تا این لحظه کتاب عشق وزندگی جلد ۱و۲ و سرزمین جادوگرها و تخم مرغ طلا کتاب شعر کودک و دختر ماه را تالیف کردم. رشته تحصیلی ام مرتبط با کودکان است.
رویکرد کتاب جدیدتان چیست؟
کتاب جدیدم دختر ماه است. با موضوع کاملا تخیلی من موضوع اثر جدیدم را از آسمان گرفتم. شاید عجیب باشد! همان طور که قبلا عنوان کردم. نویسنده هایی که نوشته هایشان الهامی است. ارتباط عمیقی با عالم بالا و کائنات دارند. من  به آسمانی که خداوند متعال خلق کرده دلبستگی دارم. ودر شگفتم از این همه قدرت از این که ماه را این چنین مسخر و رام در قرار داده و ستاره ها را بااین همه زیبایی آفریده است. به این ترتیب ترجیح می دهم. نوشته هایم آسمانی باشد. و از آن الهام بگیرم. البته همیشه هم این طور نیست. من شخصا دختر ماه را بسیار دوست دارم. و بهترین اثرم است.
آیا مهدیه حسین پور را باید یک نویسنده کودک و نوجوان تلقی کنیم یا بازهم به انتشار کتابهایی برای بزرگسالان روی می آورید؟
دوست دارم در آینده باز راجع به مقدسات و عرفان بنویسم. و اشتیاق دارم مردم را به سمت وسوی این که بیش از پیش طعم ناب و سحر آمیز عشق به خدا را احساس کنند. و این که در همه جا و همه حال باید به توکل کرد و از او مدد جست. و با تالیف چنین کتابهایی درراه ظهور مولای جان امام زمان گام هایی بزرگ بردارم.‌مطمئنم که درآینده بایاری پروردگار این اتفاق زیبا خواهد افتاد.
بازخورد مخاطبان را از چه طریق دریافت می کنید و تاکنون کدام یک از کتابهایت با استقبال بیشتری مواجه شده است؟
از برخوردهایی که با من پس از مطالعه کتاب هایم دارند. آن ها کتاب عشق وزندگی جلد ۲ را بیشتر دوست داشتند.‌ و دختر ماه  بسیار پر فروش بود.
مراکز فروش کتاب دختر ماه  را معرفی کنید
این کتاب به طور کامل فروش رفته است.
از مشکلات نویسندگی و نشر آثارتان بگویید و چه توقعی از مسئولان دارید؟
متاسفانه در ایران بسیار کم مطالعه می کنند. ونویسندگی را که همه علاقه ما نویسندگان است. بهش کم بها می دهند. ‌انتظار دارم در این زمینه بیشتر فرهنگ سازی شود.
در پایان اگر نکته ای مانده است بیان فرمائید:
و نکته پایانی این که با تاکید بسیار توصیه می کنم همان طور که از نوشته هایم در کتاب اولم آشکار است. مردم به خصوص در جهان امروز توکل شان به خدا و باز هم به خدا باشد. خدایی که غیر ممکن ها را حتمی می کند. جا دارد از  خانواده ام و مدیرمحترم نشر وافی (آقای مریدی) تشکر و قدردانی کنم.