جمعه, 31 فروردين 1403

شماره 786 مورخ  29 فروردین 1403

رییس شورای شهر سیرجان بر لزوم تسریع در روند پاسخگویی و پیگیری موضوعات و تماس‌های مردمی در سامانه ۱۳۷ توسط مدیران شهرداری تاکید کرد.
به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر سیرجان، حسن خدامی پیش از ظهر امروز با حضور در سامانه مدیریت شهری و نظارت همگانی شهرداری سیرجان (۱۳۷)، ضمن بازدید از این مجموعه، روند چگونگی پیگیری و رسیدگی به مسایل و مشکلات شهروندان را مورد بررسی قرار داد.
حسن خدامی؛ رییس شورای شهر سیرجان ضمن قدردانی از زحمات کارکنان و مدیران شهرداری، ایجاد آرامش و رفع مشکلات شهروندان را اصلی‌ترین موضوع شورای شهر و شهرداری دانست و افزود: با سعه صدر و حفظ کرامت انسانی باید شنونده مشکلات شهروندان بود و با درایت و آگاهی در حیطه اختیارات، در راستای رفع مشکلات شهروندان، پیگیری‌های لازم را انجام داد.
در این بازدید طی تماس با برخی همشهریان که با سامانه ۱۳۷ ارتباط برقرار کرده بودند، به منظور رفع مشکلات و رسیدگی به درخواست شهروندان، مسایل مربوط به حوزه پسماند (جمع‌آوری نخاله و زباله)، آسفالت و جمع‌آوری سگ‌های بلاصاحب انجام، و مطالبات مردمی در حوزه فضای سبز نیز در حال حاضر با توجه به انتخاب پیمانکار، در دستور کار قرار دارد.
گفتنی است از ابتدای راه‌اندازی سامانه مدیریت شهری و نظارت همگانی شهرداری (۱۳۷) (از خرداد ماه) روزانه بالغ بر ۱۰۰ تماس و اکنون به طور میانگین ۴۰ تماس مردمی برقرار می‌شود.

ضمیمه این شماره