گل‌گهربرای رقبا خط و نشان کشید!
پیروزی کوبنده در مسجدسلیمان، فرش قرمز را برای صدرنشینی گل‌گهر پهن کرد


برد 5 بر صفر شاگردان امیر قلعه‌نویی در مسجدسلیمان مقابل تیم نفت مسجد سلیمان نه تنها یک رکورد بزرگ را در لیگ بیست و دوم برای گل‌گهر به ثبت رساند بلکه باعث صدرنشینی این تیم در جدول رده بندی لیگ برتر ایران نیز شد.

در این بازی ابتدا امیر شهیم بازیکن جوان این تیم موفق شد از پاس خوب بازیکن گابنی گل‌گهر استفاده کند و دروازه نفت مسجد سلیمان را باز کند و در ادامه نیز نوید عاشوری هم موفق به گلزنی شد تا گل‌گهر دو بر صفر از حریف خود در خانه پیش بیفتند.
اما نقطه اوج کار گل‌گهر حضور محمد خدابنده لو به عنوان بازیکن تعویضی در زمین بود که موفق شد دو مرتبه دروازه نفتی های مسجد سلیمان را باز کند.
در ادامه این روند بازهم بازیکنان گل‌گهر موفق به گلزنی شدند. این مرتبه کی روش استنلی موفق به گلزنی شد تا یاران امیر قله نویی در یک بازی برتر با نتیجه 5 بر صفر برنده این بازی باشند.
گل‌گهر سیرجان که پیش از این 12 امتیاز اندوخته بود،‌ با این پیروزی 15 امتیازی شد تا با توجه به توقف تیم های استقلال و پرسپولیس به صدر جدول تکیه بزند.
گل‌گهری ها با این پیروزی جمع گل‌های زده  خود را به 14 رساندند تا عنوان بهترین خط حمله لیگ را به خود اختصاص بدهند.
اما دیگر نماینده استان تیم فوتبال مس کرمان که در این فصل تازه به لیگ برتر برگشته است موفق نشد در خانه، حریف خود را مغلوب کند.
مس کرمان نه تنها از حملات دامنه دار خود استفاده نکرد بلکه در یک غافلگیری و اشتباه اولین شکست فصل خود را در خانه قبول کرد.
در شرایطی که شاگردان فرزاد حسینخانی تلاش زیادی را برای کسب سه امتیاز خانگی خود انجام دادند و تمام و کمال نبض بازی را در دست داشتن اما این حملات ثمره بخش نبود و این تیم در عین ناباوری بازی را به حریف واگذار کرد.
در هفته هشتم مس کرمان میزبان هوادار تهران بود. در دیداری که مسی‌ها مصمم بودند بعد از دو تساوی بدون گل و شروع یک روند امتیازگیری، با کسب سه امتیاز خانگی به وضعیت بهتری در جدول برسند.
تقریبا تا دقیقه 80 این مسی‌ها بودند که میل به پیروزی خانگی را در عملکرد خود نشان دادند و صاحب موقعیت‌هایی شدند اما تیم هوادار در دقیقه 80 روی یک پرتاب اوت و غفلت مدافعان مس، توسط محمد میری به گل رسید تا در دیداری که شایستگی کاملی برای پیروزی نداشت، کرمان را با دست پُر ترک کند.
مس کرمان که تا پیش از این دیدار با 6 امتیاز در رده سیزدهم قرار داشت، با توجه به شکست مقابل یکی از رقیبان خود در پایین جدول، یک پله سقوط کرد و در رده چهاردهم قرار گرفت.
در ادامه این رقابت ها  در هفته نهم تیم گل‌گهر سیرجان در خانه میزبان تیم نساجی مازندران است و همچنین تیم فوتبال مس کرمان در اراک میهمان این تیم می باشد.