شنبه, 01 ارديبهشت 1403

شماره 786 مورخ  29 فروردین 1403

نشست کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر سیرجان صبح امروز با موضوع هماهنگی و برنامه‌ریزی آیین بزرگداشت یکصدویکمین سال تولد پزشک خیّر حاج علی حاج صادقی برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر سیرجان، در این نشست که با حضور رییس شورای شهر سیرجان، رییس کمیسیون فرهنگی شورا، معاونین و مدیران شهرداری برگزار شد، روند چگونگی برگزاری مراسم بزرگداشت دکتر صادقی مورد بررسی و تبادل نظر قرار گرفت.
رییس شورای اسلامی شهر سیرجان در این نشست ضمن تبریک ولادت با سعادت حضرت معصومه(س) و تبیین زندگی و مقام و شفاعت حضرت فاطمه معصومه(س) و گرامیداشت روز دختر، با اشاره به منش و اخلاق دکتر صادقی طی دوران زندگی و طبابت که بسیاری از مردم سیرجان از وی به نیکی یاد می‌کنند، افزود: مراسم بزرگداشت یکصدویکمین سال تولد دکتر صادقی با دو هدف الگوسازی شخصیت و منش و اخلاق وی به مردم و احساس مسوولیت اجتماعی وی که منجر به موقوفات شد، در راستای تبیین زندگی این پزشک نیکوکار برگزار و می‌طلبد اخلاق و شخصیت او در جامعه نهادینه شود.
حسن خدامی پور یادآور شد: موضوع حقوق شهروندی و مسوولیت اجتماعی و ایجاد مطالبه عمومی برای زنده نگهداشتن یاد و خاطره دکتر صادقی به گونه‌ای نهادینه شود که الگویی برای مردم جامعه باشد.
در ادامه این نشست حجت کاظمی رییس کمیسیون فرهنگی شورا ضمن بررسی و پیگیری برخی امور اجرایی مراسم، گفت: مراسم یکصدویکمین سال تولد پزشک خیّر و نیکوکار دکتر صادقی باید به گونه‌ای برگزار شود که در خور شان و شایسته وی باشد که اهمیت موضوع اخلاق پزشکی برای اقشار مختلف مردم همچنین جامعه پزشکی نمود بیشتری پیدا کند.
گفتنی است در این نشست مهدی بهرامی معاون توسعه و مدیریت منابع شهرداری، وحید ارجمند مدیریت ارتباطات شهرداری و وحید حسینی دبیر برگزاری آیین یکصدویکمین سالروز تولد دکتر صادقی به ارایه پیشنهادات و نقطه نظرات خود در  خصوص چگونگی روند برگزاری این مراسم پرداختند.

ضمیمه این شماره